close

MESEC BREZPLAČNE POŠTNINE!
Z nakupom izdelkov v vrednosti nad 50 € je poštnina brezplačna!

0

Košarica

Skupaj: 0,00 €

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA  SPLETNE TRGOVINE ZAGOŽEN

Podatki o podjetju

Zagožen, proizvodno in trgovsko podjetje, d.o.o.

Cesta na Lavo 2a, 3210 Žalec, Slovenija...ogled lokacije

Identifikacijska številka za DDV in davčna številka: SI 83326278

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 5549604000

Vpis v sodni register: št. reg. vložka SRG 103304/00

Znesek osnovnega kapitala: 216.360,00 EUR

TRR: IBAN SI56 6000 0000 0491 376 odprt pri Lon d.d., Kranj

TRR: IBAN SI56 0311 6101 0584 698 odprt pri SKB d.d.

TRR: IBAN SI56 3300 0000 0461 517 odprt pri Addiko Bank d.d.

 

Kontaktni podatki za stik, pomoč in dodatna vprašanja

Za splošna vprašanja in povpraševanja: info@zagozen.si

V zvezi s spletnim naročanjem: eshop@zagozen.si

Telefonska številka: (03) 7131420, ob delavnikih od ponedeljka od petka med 07:00 -15:00 uro.

 

Splošne določbe

Namen tega dokumenta (v nadaljevanju splošni pogoji) je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom blaga Zagožen d.o.o. (v nadaljevanju »prodajalec«) in njegovimi kupci, ki opravijo nakup preko spletne trgovine Zagožen (v nadaljevanju spletna trgovina).

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Obligacijskim zakonikom.

Sestavni del splošnih pogojev poslovanja so tudi pogoji uporabe spletne strani. Najdete jih tukaj.

S spletno trgovino Zagožen (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje Zagožen d.o.o., Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec, matična številka:5549604000, davčna številka:SI83326278, ki je tudi ponudnik storitev spletne trgovine. Več o podjetju si lahko preberete tukaj.

Kot kupec se po Zakonu o varstvu potrošnikov, pri ponujanju, prodajanju in trženju blaga ali storitev  s strani podjetja razume vsaka fizična oseba, potrošnik, ki opravi nakup blaga v spletni trgovini in pridobiva ali uporablja to blago in storitve za namen izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec v spletni trgovini je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob oddaji naročila.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Zagožen, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter določajo in urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo le prodajo/nakup blaga in storitev, ki je na voljo v spletni trgovini.

Nakup opravljen prek spletne trgovine se šteje za nakup, opravljen na teritoriju Republike Slovenije  in je s tem predmet slovenske zakonodaje. Slovenska notranja zakonodaja ima prednost pred drugo zakonodajo. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne strani, ponudnik zagotavlja na teritoriju Slovenije.

Kupec je pred vsako oddajo naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo tisti splošni in drugi objavljeni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred zaključkom nakupa oziroma oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s pogoji nakupa, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so dostopni v ponudnikovem prodajnem prostoru, objavljeni pa so tudi v elektronski verziji v spletni trgovini. Poveza do splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine v pdf, tukaj. Ti pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, dopolnijo z novimi določili, zato kupcu svetujemo, da si jih pred vsakim nakupom prebere. Vsaka časovno spremenjena verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo pisne pogodbe, ki jo podpišeta prodajalec in kupec.

Za posamezne prodajne akcije lahko prodajalec določi posebna pravila nakupa preko spletne trgovine Zagožen. 

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini Zagožen ažurira ter spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih tehničnih značilnostih prodajnih artiklov, ki so navedene na embalaži artikla ali na njegovi spremljajoči dokumentaciji, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih ali za tiskarske napake. Slike artiklov so lahko simbolične, morebitni dekorativni material ni vključen v ceno in ni predmet prodaje. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih artiklov na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim artiklom ne vplivajo na specifikacijo samega artikla. Ponudnik na svoji spletni strani ne prodaja rabljenih artiklov.

Ponudnik lahko pri posameznih artiklih navaja tudi povezave do člankov, video vsebin, ki se nanašajo na artikle ali direktno povezavo na spletno stran proizvajalca.

Opravljanje nakupa preko spletne trgovine, pomeni sklenitev pogodbe na daljavo. Sklenitev takšne pogodbe pa kupcu ne daje več pravic, kot bi jih sicer dobil pri sklenitvi pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni).

Cene artiklov

Vse cene v spletni trgovini so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno zapisano drugače. Pri vsakem artiklu je ob izračunu vrednosti naročila posebej označena neto cena artikla in cena z davkom. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so prav tako navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na ponudnikovih prodajnih mestih. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen prodajnih artiklov brez predhodnega obvestila.

Veljajo tiste cene, ki so veljavne v trenutku oddaje naročila oziroma, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika, razen v primeru napake pri ceni. Ponudnik stalno preverja pravilnost podatkov na spletni strani, vendar lahko kljub takšnemu nadzoru pride do tipkarskih napak oziroma napak v številkah, kar pomeni, da je cena lahko napačna. V kolikor pride zaradi ugotovljenih napak do sprememb (tudi cene), bo Zagožen d.o.o. kupca o tem obvestil pred dobavo in mu omogočil odstop od pogodbe

Morebitni popusti se med sabo ne seštevajo.

Izraz cena pomeni redno ceno po kateri se artikel prodaja. Izraz akcijska cena pa pomeni znižano redno ceno po kateri se prodaja posamezni artikel za določen ali nedoločen čas.

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. kupec prejme elektronsko sporočilo »vaše naročilo je bilo uspešno«. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot tudi kupca.

Označevanje znižanih artiklov

Z oznako znižano so označeni artikli v trenutni akciji, ki je časovno omejena. Artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas oziroma do razprodaje zalog so označeni z oznako zadnji kosi. Z oznako Outlet pa so označeni  artikli v trenutni razprodaji, ki je lahko časovno omejena ali do razprodaje artiklov.

Način plačila

Ponudnik omogoča kupcem za nakup blaga v spletni trgovini več načinov plačil. Način plačila posameznega naročila  je odvisen od tega, kateri način plačila kupec označi pri samem naročilu. Način plačila kupec izbere na blagajni ob zaključku nakupa.

Plačilo z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju).

Brez provizije. V primeru, da ob dostavi blaga, naročenega preko spletne trgovine, želi pošta kupcu ob plačilu gotovine zaračunati dodatno provizijo, mora kupec poštnega delavca opozoriti, da ima ponudnik Zagožen d.o.o. s pošto sklenjeno pogodbo, po kateri kupec te dodatne provizije ne plačuje (odkupnine brez UPN), ker jo pošti plača ponudnik.

Provizija poštne nakaznice je brezplačna. Ker je mogoče le plačilo z gotovino, morate biti ob prevzemu osebo prisotni.

Za naročila, katera strošek dostave znaša 50 EUR ali več ni možno plačilo po povzetju.

Plačilo s plačilnimi karticami. Ponudnik kupcu omogoča plačilo naročenega blaga s sledečimi plačilnimi karticami:

-          s plačilno kartico MasterCard

-          s plačino kartico Maestro

-          s plačilno kartico Karanta

-          s plačilno kartico Visa

-          s plačilno kartico BA

-          s plačilno kartico Diners Club

Nakup s plačilnimi karticami je v spletni trgovini Zagožen popolnoma varen. Prodajno mesto spletnega centra Zagožen je opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Uspešna avtorizacija nakupa na prodajnem mestu (POS/Internet) na imetnikovi kartici takoj »rezervira/zmanjša razpoložljivo stanje na kartici«, dejanska obremenitev imetnika kartice pa je odvisna od banke in pogojev, ki jih ima vsak imetnik pri banki, ki mu je izdala kartico.

Plačilo po predračunu. Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku Način plačila kupec označi Predračun. V svoj elektronski predal bo kupec prejel podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru bo kupec naročeno blago plačal s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…). V tem primeru kupec svoji banki plača provizijo za izvedbo plačila, po ceniku njegove banke.

Po opravljenem plačilu lahko kupec ponudniku zaradi hitrejše obravnave naročila na e naslov eshop@zagozen.si pošlje potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem lahko ponudnik zavrne naročilo.

Plačilo po ponudbi z osebnim prevzemom.

V kolikor se kupec odloči za nakup na način, da blago plača po ponudbi in ga osebno prevzame pri ponudniku, mora na e pošto eshop@zagozen.si sporočiti ponudniku sledeče podatke:

-šifre izdelkov z navedbo količine

- naziv kupca ali podjetja z davčno in matično številko ter naslovom

- kontaktni e naslov in telefon

- željeni rok prevzema

Ponudnik bo kupcu preko e pošte posredoval ponudbo/predračun, kjer bodo navedeni tudi podatki za plačilo ponudbe. Plačilo lahko kupec izvede s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…). V tem primeru kupec svoji banki plača provizijo za izvedbo plačila, po ceniku njegove banke.

V primeru osebnega prevzema naročenega blaga pri ponudniku, ponudnik kupcu omogoča plačilo neposredno ob prevzemu blaga bodisi z gotovinskim plačilom ali s plačilno kartico (plača le provizijo svoji banki za izvedbo kartičnega plačila, po ceniku svoje banke).

Nakup na obroke

Za nakupe v spletni trgovini vam hitro, enostavno in brez stroškov odobritve in zavarovanja ponudnik kupcu nudi možnost nakupa do 12 obrokov z Diners Club kartico. Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na kupčevi kartici. Plačilo kupec opravi s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo).

Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta mora kupec ponudnika v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila ponudnika obvestiti na e maila eshop@zagozen.si za kreditiranje kartice ali vračilo kupnine.

Izdaja računa

Ponudnik kot prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun. Pri poslovanju preko spleta bo ponudnik izdelal račun ob pošiljanju blaga kupcu, oziroma ko bo blago odpremljeno. Račun bo ponudnik posredoval kupcu v fizični obliki tiskano in bo spremljal pošiljko.

V primeru, da pride do napake v izdanem računu in torej dostavljeni artikli količinsko ali kakovostno ne ustrezajo obračunanemu naročilu, mora kupec obvestiti ponudnika po telefonu, faksu, elektronski ali pisemski pošti. Napaka mora biti sporočena nemudoma oz. najkasneje v naslednjem delovnem dnevu po prejemu pošiljke. Ponudnik ne bo upošteval kasnejših reklamacij in zanje ne bo prevzel nobene odgovornosti.

Preklic naročila

Naročila oddana preko spleta lahko kupec brez kakršnih koli  stroškov prekliče v roku 1 ure od oddaje naročila. Obvestilo o preklicu naročila je mogoče oddati po elektronski pošti  eshop@zagozen.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite »Preklic naročila« v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila. V primeru, da je kupec pred preklicem naročila ponudniku že plačal za naročeno blago ali storitev, bo Zagožen d.o.o. prejeta plačila od kupca, kupcu vrnil na njegov bančni račun, ki ga bo kupec navedel na obrazcu preklic naročila.

Spremembe naročila

Po oddaji naročila lahko kupec kakršno koli spremembo, ki spreminja izvedbo naročila (količina, način plačila, način prevzema,..) posreduje po elektronski pošti na naslov eshop@zagozen.si, pri čemer mora izpolniti obrazec za preklic naročila.

To velja tudi za primer, ko želi kupec spremeniti naročilo, pri oddaji katerega je kot možnost plačila izbral plačilo s plačilno kartico. Zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici je potrebno naročilo preklicati obrazec za preklic naročila In oddati novo naročilo.

Zavrnitev naročila s strani prodajalca

Zagožen d.o.o. lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. Prav tako lahko zavrne naročila, katera smatra za sumljiva. Prav tako lahko družba Zagožen d.o.o. zavrne spletna naročila v vrednosti nad 1.000,00 EUR  predvsem za artikle, ki so narejeni po meri naročnika. Tako se zavaruje pred morebitnimi vračili blaga s strani kupca za personalizirane izdelke.

Vračilo naročenega blaga

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo (preko spletne trgovine) skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga na elektronski naslov eshop@zagozen.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora biti pisno poslano na e-mail eshop@zagozen.si  priložiti je potrebno izpolnjeni obrazec za preklic naročila

V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe/nakupa, mora prejeto blago vrniti na naslov Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec najkasneje v roku 14 dni od posredovanega sporočila . V kolikor kupec izdelek že prične uporabljati in si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe/nakupa.

Blago, ki se vrača mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v nepoškodovani originalni embalaži, v kateri je bilo poslano, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv  kupec.

Zagožen d.o.o. bo znesek prejete kupnine za blago, ki ga kupec vrača v skladu z zgoraj navedenimi pogoji, kupcu vrnil tako, da ga bo nakazal na bančni račun, ki ga bo kupec navedel na obrazcu za odstop od pogodbe in sicer takoj, ko bo mogoče, oziroma najkasneje v 14 dneh. Zagožen d.o.o. pa si pridržuje pravico zadržati prejeta plačila do vrnitve oziroma prejetja blaga, vse brezobrestno. Stroške vračila blaga plača kupec.

Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca ponudnika pobere dostavna služba, ki jo določi ponudnik.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je naročeno in dostavljeno blago poškodovano, v njem manjka vsebina ali je bilo dostavljeno drugo blago, mora kupce pričeti postopek reklamacije z izpolnitvijo obrazca Reklamacija blaga.

Dobavni roki, dostava in osebni prevzem

Dobavni rok: Ker je ponudnikov prodajni asortiman zelo širok, ponudnik ne more zagotavljati vseh artiklov na zalogi. V kolikor blago, ki ga naročil kupec ni na zalogi v skladišču ponudnika, ga bo ponudnik  naročili pri svojem dobavitelju in  ga v čim krajšem času poslali na željeni naslov, ki ga je kupec navedel pri oddaji naročila.

Okvirni čas dobave vsakega artikla je naveden pri posameznem artiklu pod ("rok dobave"). Ponudnik si bo prizadeval, da bo v napisanem času tudi dostavljen na željeni naslov, vendar ne garantira točno navedenega roka dobave, saj je dobavni rok pri ponudniku, odvisen od zaloge pri njegovem dobavitelju.

V primeru, da je kupec naročil blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ponudnik ne more odpremiti v obljubljenem roku ali ga nima na zalogi, ponudnik kupca o novem dobavnem roku obvesti po telefonu ali po elektronski pošti. V kolikor nov dobavni rok za kupca ni sprejemljiv, lahko kupec odstopi od naročila.

Dostava naročenega blaga kupcu bo izvedena predvidoma v okviru dobavnih rokov, ki so navedeni ob posameznem artiklu. V kolikor kupec naroči več artiklov, pri katerih je dobavni rok različen, se dobava opravi znotraj najdaljšega dobavnega roka artikla, dodanega v košarici. Ponudnik pa si pridržuje pravico opraviti tudi več posameznih dobav znotraj posameznega naročila, brez dodatnih stroškov kupca.

V primeru, da zaloga naročenega blaga poide, bo ponudnik kupca kontaktiral  in mu predstavil mogoč dobavni rok in morebitno ostalo ponudbo, ki bi lahko nadomestila naročeno blago. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato ponudnik kupca prosi za razumevanje.

Dostava naročenega blaga se izvede na naslov, ki ga kupec navede ob prijavi ali ob naročilu. V primeru, da sta posredovana naslova ob prijavi in ob naročilu različna, velja za dostavo naslov, ki ga kupec navede ob naročilu.

Dostava se vrši do vrat objekta.

V primeru dostave s kamioni bo dostavna služba pred predvideno dostavo kontaktirala kupca in se dogovorila o dnevu in uri dostave. V kolikor dostave kljub dogovorjenemu terminu ni mogoče opraviti zaradi razlogov na strani kupca, je kupec dolžan ponudniku plačati stroške ponovne dostave. Strošek ponovne dostave je enak strošku prve dostave. V primeru dostave preko Pošte Slovenije, bo poštar na naslovu za dostavo pustil potrdilo, s katerim bo kupec lahko paket prevzel na odjemnem mestu, označenem na potrdilu.

Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga ob prehodnem dogovoru v poslovalnici ponudnika na naslovu: Zagožen d.o.o., Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec.

Dostavo naročenega blaga poleg lastnih prevozov ponudnika opravljajo tudi pogodbeni partnerja ponudnika (Pošta Slovenije, GLS in drugi).

Strošek dostave

Višina stroška dostave naročenega blaga preko spleta, se kupcu prikaže pred oddajo naročila in je odvisna ter se spreminja glede na vrsto naročenega blaga in posledično vrsto prevoza (pošta, DHL, lastni prevoz, osebni prevzem, drugo). Strošek priprave blaga in strošek dostave lahko znaša:

-           5 EUR

-           20 EUR

-           50 EUR

-           Brezplačni prevoz

Neposredno pred potrditvijo naročila se končni strošek dostave kupcu izpiše v košarici.

Dostava naročenih artiklov se izvaja pod pogoji posameznega dostavljalca in krije stroške dostave do vstopa v stavbo. Morebitni drugačni dogovor oz. dostava, ki obsega tudi vnos blaga v stavbo ter druge v zvezi s tem povezane storitve, je predmet samostojnega dogovora med kupcem in dostavljalcem ter se plača po veljavnem ceniku dostavljalca.Posamezni artikli, ki dosegajo ali presegajo določeno težo ali dimenzije, so lahko predmet posebnega režima glede načina in cen dostave. O tem bo ponudnik kupca po oddaji naročila tudi predhodno telefonsko ali preko elektornske pošte tudi obvestil.

Garancija

Za izdelke kupljene na daljavo, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa.

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Ponudnik izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga bo kupec uporabljal v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Reklamacije

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Blago je kupec dolžan vrniti ponudniku. O načinu vrnitve se kupec in ponudnik dogovorita posebej (po pošti na stroške ponudnika, osebni prevzem s strani ponudnika, prevzem po drugih osebah,..).

Kupec pa lahko blago vrne prodajalcu tudi tako, da ga osebno prinese na naslov naročnika Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec. Pri tej izbiri kupec ni upravičen do povračila stroškov, nastalih zaradi vrnitve blaga.

Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova garancije ali stvarne napake.

Za artikle kot so Rezervoarji, Oljni lovilci, Čistilne naprave, Podzemne posode za odpadke  in vse tipe jaškov, ki so že bili vgrajeni in v uporabi, izpolnite obrazec Prijava reklamacije.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali ponudniku, v kolikor je dostavo izvedel ponudnik. Pri osebnem prevzemu mora kupec takoj preveriti količino in morebitne očitne napake na blagu. Uveljavljanje tako ugotovljenih napak po odvozu blaga ponudnik ne bo upošteval kot upravičene reklamacije.

V primeru reklamacije pri Pošti Slovenije se paket odnese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. se ga sploh ne prevzame ampak takoj pri dostavljalcu izpolni reklamacijski zapisnik. Poštni uslužbenec pa bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s Pošto Slovenije bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga

V primeru uveljavljanja reklamacije je potrebno predložiti tudi obrazec Reklamacija blaga.

Napako na izdelku lahko potrošnik reklamira iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Na podlagi garancije lahko potrošnik v garancijskem roku od garanta (proizvajalec oziroma njegov zastopnik, uvoznik ali prodajalec) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti, ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik po ZVPot napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na blagu pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več) ter po lastni izbiri zahteva:

-          odpravo napake ali

-          vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-          zamenjavo blaga ali

-          vračilo plačanega zneska.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

-          če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

-          če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

-          če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

-          če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej ugoditi potrošnikovemu zahtevku, vendar najkasneje v roku 8 dni. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Pritožbe in spori

Ponudnik Zagožen d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno..

V primeru težav lahko kupec ponudnika Zagožen d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 03 71 31 420 ali po elektronski pošti na eshop@zagozen.si  Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno s priporočeno pošto na sedež podjetja, Zagožen d.o.o, Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Zagožen d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Zagožen d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL .

Za dodatno pomoč se kupci lahko obrnete tudi na Nacionalno kontaktno točko- Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList

Pravilnik o zasebnosti: prijava na e-novice

Z vpisom svojega elektronskega naslova se prijavljate na e-novice, s katerimi vas bo podjetje Zagožen d.o.o. obveščalo o novostih v ponudbi na spletu in v trgovini, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah.

S prijavo na e-novice se vpišete tudi v bazo prejemnikov ugodnosti , ki jih Zagožen d.o.o. nudi svojim uporabnikom.

Za prijavo na e-novice Zagožen d.o.o. zbira sledeče podatke: e-naslov, IP, v primeru, da se prijavite kot registrirani član, pa tudi ime in priimek, naslov in telefon.

Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega boste do preklica prijavljeni na e-novice Zagožen d.o.o. (t. i. opt-in odobritev). Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahtevate, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Vaši zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Zahtevate lahko tudi prenos ali seznanitev s podatki.

Upravljavec Zagožen d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.

Pošiljatelj e-novic in upravljavec vaših osebnih podatkov je: Zagožen d.o.o.

Preverite tudi celotni Pravilnik o zasebnosti

sofinanciranje

Naložbo izdelave spletne trgovine sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.