0

Košarica

Skupaj: 0,00 €

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA  SPLETNE TRGOVINE ZAGOŽEN

Podatki o podjetju

Zagožen, proizvodno in trgovsko podjetje, d.o.o.

Cesta na Lavo 2a, 3210 Žalec, Slovenija ogled lokacije

Identifikacijska številka za DDV in davčna številka: SI 83326278

Davčni zavezanec: DA

Matična številka: 5549604000

Vpis v sodni register: št. reg. vložka SRG 103304/00

Znesek osnovnega kapitala: 216.360,00 EUR

TRR: IBAN SI56 0279 7026 4428 6056, odprt pri NLB d.d.

TRR: IBAN SI56 0311 6101 0584 698, odprt pri SKB d.d.

 

Kontaktni podatki za stik, pomoč in dodatna vprašanja

Za splošna vprašanja in povpraševanja: info@zagozen.si

V zvezi s spletnim naročanjem: eshop@zagozen.si

Telefonska številka: (03) 7131420, ob delavnikih od ponedeljka od petka med 07:00 -15:00 uro.

 

Splošne določbe

Namen tega dokumenta (v nadaljevanju splošni pogoji) je jasno definirati prodajne pogoje med ponudnikom blaga Zagožen d.o.o. (v nadaljevanju lahko tudi kot prodajalec ali ponudnik) in njegovimi kupci, ki opravijo nakup preko spletne trgovine Zagožen (v nadaljevanju spletna trgovina).

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in Obligacijskim zakonikom.

Sestavni del splošnih pogojev poslovanja so tudi pogoji uporabe spletne strani. Najdete jih tukaj.

S spletno trgovino Zagožen (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje Zagožen d.o.o., Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec, matična številka: 5549604000, davčna številka: SI 83326278, ki je tudi ponudnik storitev spletne trgovine. Več o podjetju si lahko preberete tukaj.

Kot kupec se po Zakonu o varstvu potrošnikov, pri ponujanju, prodajanju in trženju blaga ali storitev  s strani podjetja razume vsaka fizična oseba, potrošnik, ki opravi nakup blaga v spletni trgovini in pridobiva ali uporablja to blago in storitve za namen izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Kupec v spletni trgovini je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Zagožen, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter določajo in urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo le prodajo/nakup blaga in storitev, ki je na voljo v spletni trgovini.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen na teritoriju Republike Slovenije  in je s tem predmet slovenske zakonodaje. Slovenska zakonodaja ima prednost pred drugo zakonodajo. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne strani, ponudnik zagotavlja na teritoriju Slovenije.

Kupec je pred vsako oddajo naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo tisti splošni in drugi objavljeni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Pred zaključkom nakupa oziroma oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s pogoji nakupa, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so dostopni v ponudnikovem prodajnem prostoru, objavljeni pa so tudi v elektronski verziji v spletni trgovini. Poveza do splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine v pdf, tukaj. Ti pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo in dopolnijo z novimi določili, zato kupcu svetujemo, da si jih pred vsakim nakupom prebere. Vsaka časovno spremenjena verzija pogojev poslovanja je posebej datirana. Pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo pisne pogodbe, ki jo podpišeta prodajalec in kupec.

Za posamezne prodajne akcije lahko prodajalec določi posebna pravila nakupa preko spletne trgovine Zagožen. 

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba v spletni trgovini Zagožen ažurira ter spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih tehničnih značilnostih prodajnih artiklov, ki so navedene na embalaži artikla ali na njegovi spremljajoči dokumentaciji, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake v podatkih ali za tiskarske napake. Slike artiklov so lahko simbolične, morebitni dekorativni material ni vključen v ceno in ni predmet prodaje. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih artiklov na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim artiklom ne vplivajo na specifikacijo samega artikla. Ponudnik na svoji spletni strani ne prodaja rabljenih artiklov.

Ponudnik lahko pri posameznih artiklih navaja tudi povezave do člankov, video vsebin, ki se nanašajo na artikle ali direktno povezavo na spletno stran proizvajalca.

Opravljanje nakupa preko spletne trgovine pomeni sklenitev pogodbe na daljavo.

Cene artiklov

Vse cene v spletni trgovini so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno zapisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na ponudnikovih prodajnih mestih. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen prodajnih artiklov brez predhodnega obvestila.

Veljajo tiste cene, ki so veljavne v trenutku oddaje naročila oziroma, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika, razen v primeru napake pri ceni. Ponudnik stalno preverja pravilnost podatkov na spletni strani, vendar lahko kljub takšnemu nadzoru pride do tipkarskih napak oziroma napak v številkah, kar pomeni, da je cena lahko napačna. V kolikor pride zaradi ugotovljenih napak do sprememb (tudi cene), bo Zagožen d.o.o. kupca o tem obvestil pred dobavo in mu omogočil odstop od pogodbe.

Morebitni popusti se med sabo ne seštevajo.

Izraz cena pomeni redno ceno po kateri se artikel prodaja. Izraz akcijska cena pa pomeni znižano redno ceno po kateri se prodaja posamezni artikel za določen ali nedoločen čas.

Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. kupec prejme elektronsko sporočilo »vaše naročilo je bilo uspešno«. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot tudi kupca.

Označevanje znižanih artiklov

Z oznako znižano so označeni artikli v trenutni akciji, ki je časovno omejena. Artikli, ki imajo znižano ceno za nedoločen čas oziroma do razprodaje zalog so označeni z oznako zadnji kosi. Z oznako Outlet pa so označeni artikli v trenutni razprodaji, ki je lahko časovno omejena ali do razprodaje artiklov.

Pri znižanju cene artiklov je v spletni trgovini poleg nove znižane cene navedena tudi prejšnja cena. Prejšnja cena je najnižja cena, ki je veljala za ta izdelek pri prodajalcu v spletni trgovini v zadnjih tridesetih dneh oziroma v obdobju prodaje izdelka v spletni trgovini, v kolikor je to obdobje krajše kot 30 dni.

Način plačila

Ponudnik omogoča kupcem za nakup blaga v spletni trgovini več načinov plačil. Način plačila posameznega naročila  je odvisen od tega, kateri način plačila kupec označi pri samem naročilu. Način plačila kupec izbere na blagajni ob zaključku nakupa.

Plačilo s plačilnimi karticami

Ponudnik kupcu omogoča plačilo naročenega blaga s sledečimi plačilnimi karticami:

-          MasterCard

-          Maestro

-          Karanta

-          Visa

-          Diners Club

Nakup s plačilnimi karticami je v spletni trgovini Zagožen popolnoma varen. Prodajno mesto spletnega centra Zagožen je opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. Ker se lahko omogočanje plačevanja s plačilnimi karticami za posamezno plačilno kartico spremeni zaradi sprememb na strani ponudnikov bančnih storitev, za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Uspešna avtorizacija nakupa na prodajnem mestu (POS/Internet) na imetnikovi kartici takoj »rezervira/zmanjša razpoložljivo stanje na kartici«, dejanska obremenitev imetnika kartice pa je odvisna od banke in pogojev, ki jih ima vsak imetnik pri banki, ki mu je izdala kartico.

Plačilo po predračunu

Postopek nakupa je enak, kot za ostale izdelke. Na blagajni v zavihku Način plačila kupec označiti Predračun. V svoj elektronski predal bo kupec prejel podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru bo kupec naročeno blago plačal s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link …). V tem primeru kupec svoji banki plača provizijo za izvedbo plačila, po ceniku njegove banke.

Po opravljenem plačilu lahko kupec ponudniku zaradi hitrejše obravnave naročila na e naslov eshop@zagozen.si pošlje potrdilo o plačilu. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem lahko ponudnik zavrne naročilo.

Nakup na obroke

Za nakupe v spletni trgovini hitro, enostavno in brez stroškov odobritve in zavarovanja ponudnik kupcu nudi možnost nakupa do 12 obrokov z Diners Club Kartico. Višina nakupa je omejena z razpoložljivim limitom porabe na kupčevi kartici. Plačilo kupec opravi s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo).

Pri plačilu s kreditno kartico Diners preko spleta mora kupec v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila ponudnika obvestiti na e maila eshop@zagozen.si za razbremenitev kartice ali vračilo kupnine.

Izdaja računa

Ponudnik mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun. Pri poslovanju preko spleta bo ponudnik izdelal račun ob pošiljanju blaga kupcu, oziroma ko bo blago odpremljeno. Ponudnik bo kupcu izstavil račun v papirni obliki, ki bo spremljal pošiljko.

Če pride do napake v izdanem računu in so dostavljeni artikli v napačni količini ali vrsti materiala, in ne ustrezajo naročilu, mora o tem kupec obvestiti ponudnika po telefonu, faksu, elektronski ali pisemski pošti. Napaka mora biti sporočena nemudoma oz. najkasneje v naslednjem delovnem dnevu po prejemu pošiljke. Ponudnik ne bo upošteval kasnejših reklamacij glede računa in zanje ne bo prevzel nobene odgovornosti.

Preklic naročila

Naročila, oddana preko spleta, lahko kupec brez kakršnihkoli stroškov prekliče v roku 24 ur od oddaje naročila. Obvestilo o preklicu naročila je mogoče oddati po elektronski pošti eshop@zagozen.si. V zadevo elektronskega sporočila navedite »Preklic naročila« v sporočilu pa navedite ime in priimek ter številko naročila. V primeru, da je kupec pred preklicem naročila ponudniku že plačal za naročeno blago ali storitev, mu bo ponudnik prejeta plačila vrnil na njegov bančni račun, ki ga bo kupec navedel na obrazcu preklic naročila.

Spremembe naročila

Po oddaji naročila lahko kupec kakršnokoli spremembo, ki spreminja izvedbo naročila (količina, način plačila, način prevzema ...) posreduje po elektronski pošti na naslov eshop@zagozen.si, pri čemer mora izpolniti obrazec za preklic naročila.

To velja tudi za primer, ko želi kupec spremeniti naročilo, pri oddaji katerega je kot možnost plačila izbral plačilo s plačilno kartico. Zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici je potrebno naročilo preklicati z izpolnitvijo obrazec za preklic naročila in oddati novo naročilo.

Zavrnitev naročila s strani prodajalca

Prodajalec lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti.

Zavrne lahko tudi spletna naročila v vrednosti nad 1.000,00 eur, predvsem za artikle, ki so narejeni po meri naročnika in naročila, ki jih smatra za sumljiva. Tako se zavaruje pred morebitnimi vračili blaga s strani kupca za personalizirane izdelke.

Odstop od pogodbe in vračilo naročenega blaga

Fizične osebe, ki sklenejo pogodbo/nakup na daljavo (preko spletne trgovine) imajo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga na elektronski naslov eshop@zagozen.si sporočijo, da odstopajo od pogodbe/nakupa, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora biti pisno poslano na e-mail eshop@zagozen.si, priložiti je potrebno izpolnjen obrazec za preklic naročila.

V primeru, ko kupec odstopi od pogodbe/nakupa, mora prejeto blago vrniti na naslov Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec, najkasneje v roku 14 dni od posredovanega sporočila . V kolikor kupec izdelek že prične uporabljati in si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe/nakupa.

Blago, ki se vrača, mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter v nepoškodovani originalni embalaži, v kateri je bilo poslano, razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala iz razlogov, ki niso na strani kupca.

Prodajalec bo znesek prejete kupnine za blago, ki ga kupec vrača v skladu z zgoraj navedenimi pogoji kupcu vrnil tako, da ga bo nakazal na bančni račun, ki ga bo kupec navedel na obrazcu za odstop od pogodbe in sicer takoj, ko bo mogoče, oziroma najkasneje v 14 dneh. Prodajalec pa si pridržuje pravico zadržati prejeta plačila do vrnitve oziroma prejetja blaga, vse brezobrestno. Stroške vračila blaga plača kupec.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe /nakupa. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je naročeno in dostavljeno blago poškodovano, v njem manjka vsebina ali je bilo dostavljeno drugo blago, mora kupec pričeti postopek reklamacije z izpolnitvijo Reklamacijskega zapisnika.

Dobavni roki, dostava in osebni prevzem

Dobavni rok 

Ker je ponudnikov prodajni asortima zelo širok, ponudnik ne more zagotavljati vseh artiklov na zalogi. V kolikor blago, ki ga naročil kupec, ni na zalogi v skladišču ponudnika, ga bo ponudnik  naročili pri svojem dobavitelju in ga v čim krajšem času poslali na željeni naslov, ki ga je kupec navedel pri oddaji naročila.

Okvirni čas dobave vsakega artikla je naveden pri posameznem artiklu pod ("rok dobave"). Ponudnik si bo prizadeval, da bo v napisanem času tudi dostavljen na željeni naslov, vendar ne garantira točno navedenega roka dobave, saj je dobavni rok pri ponudniku odvisen od zaloge pri njegovem dobavitelju.

V primeru, da je kupec naročil blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ponudnik ne more odpremiti v obljubljenem roku ali ga nima na zalogi, ponudnik kupca o novem dobavnem roku obvesti po telefonu ali po elektronski pošti. V kolikor nov dobavni rok za kupca ni sprejemljiv, lahko kupec odstopi od naročila.

Dostava

Dostava naročenega blaga kupcu bo izvedena predvidoma v okviru dobavnih rokov, ki so navedeni ob posameznem artiklu. V kolikor kupec naroči več artiklov, pri katerih je dobavni rok različen, se dobava opravi znotraj najdaljšega dobavnega roka artikla, dodanega v košarici. Ponudnik pa si pridržuje pravico opraviti tudi več posameznih dobav znotraj posameznega naročila, brez dodatnih stroškov za kupca.

V primeru, da zaloga naročenega blaga poide, bo ponudnik kupca kontaktiral in mu predstavil mogoč dobavni rok in morebitno ostalo ponudbo, ki bi lahko nadomestila naročeno blago. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave podaljša, zato ponudnik kupca prosi za razumevanje.

Dostava naročenega blaga se izvede na naslov, ki ga kupec navede ob prijavi ali ob naročilu. V primeru, da sta posredovana naslova ob prijavi in ob naročilu različna, velja za dostavo naslov, ki ga kupec navede ob naročilu.

Dostava se vrši do lokacije, kamor je možen dovoz s cestnim kamionom dolžine 18 m, višine 4 m in širine 2,5 m.

V primeru dostave s kamioni bo dostavna služba pred predvideno dostavo kontaktirala kupca in se dogovorila o dnevu in uri dostave. V kolikor dostave kljub dogovorjenemu terminu ni mogoče opraviti zaradi razlogov na strani kupca, je kupec dolžan ponudniku plačati stroške ponovne dostave. Strošek ponovne dostave je enak strošku prve dostave.

Dostavo naročenega blaga poleg lastnih prevozov ponudnika opravljajo tudi pogodbeni partnerji ponudnika.

Osebni prevzem

Mogoč je tudi osebni prevzem naročenega blaga ob prehodnem dogovoru v poslovalnici ponudnika na naslovu Zagožen d.o.o., Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec.

Strošek dostave

Višina stroška dostave naročenega blaga preko spleta se kupcu prikaže pred oddajo naročila in je odvisna ter se spreminja glede na vrsto naročenega blaga in posledično vrsto prevoza. Strošek priprave in dostave blaga se kupcu izpiše v košarici neposredno pred potrditvijo naročila.

Dostava in stroški dostave naročenih artiklov se določajo v skladu s pogoji, ki jih določa vsak posamezen dostavljavec. Stroški dostave zajemajo dostavo artiklov do vhoda stavbe. Morebitni drugačni dogovor oz. dostava, ki obsega tudi vnos blaga v stavbo ter druge v zvezi s tem povezane storitve, je predmet samostojnega dogovora med kupcem in dostavljavcem ter se plača po veljavnem ceniku dostavljavca. Posamezni artikli, ki dosegajo ali presegajo določeno težo ali dimenzije, so lahko predmet posebnega režima glede načina in cen dostave. O tem bo ponudnik kupca po oddaji naročila tudi predhodno obvestil telefonsko ali preko elektronske pošte.

Garancija in neskladnost blaga

Za izdelke, kupljene na daljavo, veljajo vsi garancijski pogoji v skladu z izdano garancijo in v skladu s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le pri garantu – dajalcu garancije ali njegovemu pooblaščenemu servisu in ob predložitvi računa. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za izdelke, za katere je bila dana prostovoljna garancija.

Prostovoljna garancija velja le za izdelke, za katere je izdan garancijski list. Garant izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če bo kupec izdelek uporabljal v skladu z njegovim namenom in morebitnimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.


Neskladnost blaga

Kupec lahko zahteva vzpostavitev skladnosti blaga, za katerega ni bila izdana garancija, le od prodajalca, pod pogoji in v roku, določenem v Zakonu o varstvu potrošnikov.

Prodajalec odgovarja kupcu za neskladnost blaga, ki je obstajala ob dobavi blaga, ki se pokaže v času dveh let od dobave blaga in pod pogojem, da je kupec o neskladnosti blaga obvestil prodajalca v dveh mesecih od dneva ugotovitve neskladnosti.

Odprava neskladnosti

Napako na izdelku lahko potrošnik reklamira iz naslova garancije ali iz naslova neskladnosti blaga v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Reklamacijo iz naslova neskladnosti blaga lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni neskladni izdelek, tudi za izdelek, za katerega je bila dana garancija.     

Neskladnost blaga bo garant oziroma prodajalec odpravil v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni. V kolikor bo garant oziroma prodajalec ugotovil, da je potreben daljši rok za odpravo neskladnosti, bo o tem obvestil kupca, rok za odpravo neskladnosti pa se lahko podaljša iz 30 na 45 dni.

Kupec mora v garancijskem zahtevku garantu, oziroma v obvestilu o neskladnosti blaga prodajalcu, neskladnost natančno opisati in omogočiti garantu oziroma prodajalcu, da blago pregleda.

Tako iz  naslova neskladnosti blaga kot tudi iz naslova garancije ima kupec pravico uveljavljati zahtevke do prodajalca po sledečem vrstnem redu:

  1. zahteva za brezplačno vzpostavitev skladnosti
  2. zahteva za znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali
  3. odstop od pogodbe z vračilom plačanega zneska.

V kolikor potrošnik odstopi od prodajne pogodbe ali zahteva znižanje kupnine, garant oziroma prodajalec potrošniku vrne plačan znesek najkasneje v roku 8 dni od dneva vrnitve blaga garantu oziroma prodajalcu.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi. Pri osebnem prevzemu mora kupec takoj preveriti količino in morebitne očitne napake na blagu. Uveljavljanje tako ugotovljenih napak po odvozu blaga ponudnik ne bo upošteval kot upravičene reklamacije.

V primeru reklamacije pri dostavni službi se paket v enakem stanju, kot ga je kupec prejel, vrne dostavni službi (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. se ga sploh ne prevzame.  Pri dostavni službi se tudi izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije neposredno pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

V primeru uveljavljanja reklamacije je potrebno predložiti tudi obrazec reklamacijski zapisnik. Za artikle kot so rezervoarji, oljni lovilci, čistilne naprave, podzemne posode za odpadke in vse tipe jaškov, ki so že bili vgrajeni in v uporabi, izpolnite obrazec prijava reklamacije

Za neskladnost blaga po Zakonu o varstvu potrošnikov se šteje blago:

-           ki ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti  in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi,

-          če ni primerno za posebni namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

-          ki ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi,

-          ki ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi

-          ki ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je potrebno kadar je to primerno upoštevati tudi druge predpise, tehnične standarde ali panožne kodekse ravnanja,

-          ki ni take kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,

-          ki ni dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno,

-          ki ni v takšni količini in nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, v kolikor prodajalec ne dokaže, za takšno izjavo ni vedel in bi bilo od njega nerazumno pričakovati, da bi zanjo vedel, je bla javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali dana izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup.

Pritožbe in spori

V primeru težav lahko kupec ponudnika kontaktira preko telefona na telefonsko številko (03) 7131420 ali po elektronski pošti na eshop@zagozen.si  Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno s priporočeno pošto na sedež podjetja, Zagožen d.o.o, Cesta na Lavo 2a, 3310 Žalec. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo kupca obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Zagožen d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES Zagožen d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Za dodatno pomoč se kupci lahko obrnete tudi na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList

Pravilnik o zasebnosti: prijava na e-novice

Z vpisom svojega elektronskega naslova se prijavljate na e-novice, s katerimi vas bo podjetje Zagožen d.o.o. obveščalo o novostih v ponudbi na spletu in v trgovini, o marketinških aktivnostih in drugih promocijah.

S prijavo na e-novice se vpišete tudi v bazo prejemnikov ugodnosti , ki jih Zagožen d.o.o. nudi svojim uporabnikom.

Za prijavo na e-novice Zagožen d.o.o. zbira sledeče podatke: e-naslov, IP, v primeru, da se prijavite kot registrirani član, pa tudi ime in priimek, naslov in telefon.

Po poslanem obrazcu z elektronskim naslovom boste na navedeni naslov prejeli potrditveno sporočilo – s potrditvijo tega boste do preklica prijavljeni na e-novice Zagožen d.o.o. (t. i. opt-in odobritev). Kadarkoli lahko pisno ali s klikom na gumb Odjava v e-novicah zahtevate, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Vaši zahtevi bo ugodeno v 15 dneh od dneva prejema zahteve, kot predpisuje zakon. Zahtevate lahko tudi prenos ali seznanitev s podatki.

Upravljavec Zagožen d.o.o. se zavezuje, da bo podatke skrbno varoval skladno z zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.

Pošiljatelj e-novic in upravljavec vaših osebnih podatkov je: Zagožen d.o.o.

Preverite tudi celotni Pravilnik o zasebnosti

sofinanciranje

Naložbo izdelave spletne trgovine sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.